Tuesday, September 3, 2013

Shiseido sun protection likit fondöten



shiseido sun protection likit fondoten 1


shiseido sun protection likit fondoten 2


shiseido sun protection likit fondoten 3


shiseido sun protection likit fondoten 4


SP40






Simdiye kadar kullandığım fondötenlerden en iyisi belkide..






Ten rengime uyumu, durusu, kalıcılığı herseyi mükemmel.Sıcak günlere rağmen en ufak bi bozulma olmuyor makyajda.Ve bu kadar kalıcı, hiç değismeden duran baska bir fondöten daha görmedim diyebilirim.Suya dayanıklı, yaz için üretilmis bir ürün aslında.


Belkide ondan bu kadar dayanıklı..






Renk skalasında en açık renk buymus sanıyorum.Renk sarı alt tonlu ve açık.


Yine bembeyazlar için sorun olusturabilir nitelikte maalesef.






Yapısı gördüğünüz gibi oldukça sıvı ve ince.Yayması dağıtması oldukça kolay.Yüzle bütünlesiyor, maske gibi durmuyor.Cilde doğal bi ısıltı kazandırıyor.Kapatıcılığı bence orta, benim için iyi bile denebilir.Durusu oldukça net ve pürüzsüz.






Cildim normal ve yağlanma yada pullanma gibi sorunlar olusturmadı bende.Cilt tipine göre olabilecek durumlar olduğundan denemekte fayda var tabiki. 






Spf 30 günes koruması içeriyor.Yaz için güzel ancak daha öncede dediğim gibi altına günes koruyucumuzu her halükarda sürmeliyiz.






Benim kısa zamanda fondöten bitirmem çok nadirdir, bu likit yapıda olup hemen biten ilk fondötenim oldu sanırım.Özellikle makyajın dayanıksızlastığı yaz aylarında tercih edilesi bi ürün.Kesinlikle tavsiye ederim..


No comments:

Post a Comment