Thursday, September 5, 2013

Bu gün cuma ve 30 Ağustos Zafer Bayramı..






bu gun cuma ve 30 agustos zafer bayrami 1


30 ağustos zafer bayramımızın dirlik düzenlik içinde huzurla geçirmemiz temennisi ve duası ile tüm şehitlerimizin ruhları şad olsun Allah cümlesinden hoşnut ve RAZI olsun.. Allah bir daha böyle ağır imtihanlardan hiçbir ülkeyi geçirmesin..

Savaş yeryüzündeki en büyük zulümlerindendir. Sadece insana değil doğamıza dünyamıza dinimize verilen en büyük zararı savaşlar vermiştir.. Yüzyıllarca süren etkiler bırakmıştır geride... yeryüzünde her yerde de böyledir..

Bu topraklar bizlere miras ecdadımızdan, hakkıyla muhafaza edebilmek için her kesin üzerine düşen vazifeyi de yapması gerekir. Bedelini masum insanlar ve doğa ödüyor her zaman ki gibi birileri ceplerini para ve kan ile dolduruyor.. umuyorum insanlar öğrenir kardeşçe yaşamayı.. dua ediyorum... bekliyorum gözlerim ufukta bir güneş doğdu ki sönmeyecek inşaAllah!

Rabb'im bu gün cuma ve duaların geri çevrilmediği o anlarda benim dualarımı da kabul et.. yardım et.. Şu an kan gölü haline gelen islam beldelerine bir kurtuluş bir fetih ve bir FATİH nasib eyle.. Ve acizane kendim ve sevdiklerim için yaptığım tüm hayırlı duaları da geri çevirme Ey merhametlilerin en merhametlisi..

AMİİİN..

Muhabbetle kalın.. Hayırlı cumlar..



No comments:

Post a Comment