Monday, September 2, 2013

en güzel sepetli havlu kenarı örnekleri

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Simdiki makalemiz en güzel sepetli havlu kenarı örnekleri.

Halkalı Kolay Sepet Havlu Kenarı Örnekleri

Çok kolay yapılan bir örnek. Hatta bu örneği tığ tutmayı yeni öğrenmiş, 5.-6. sınıfa giden bir çocuk bile kolaylıkla örebilir. :) Annem "ne yaparsan benimle, o gelir seninle" derdi hep... Aman okusun bunlar olur demeyin, eli kırılsın, ince işleri sabretmeyi öğrensin. Kızım 3. sınıfa gidiyor ona inşAllah bu yaz seccade işlemeyi öğreteceğim. Büyüdükçe de diğer işleri :)

Bendeniz teknik okullar okudum ama pikocu olmayı tercih ettim, işimi çok severek yapıyorum. Evvelden zamanında annemler benim teknik değil de sanat tarafımı keşfetselerdi diyordum ama mesleklerimin hepsini sevdiğimi anladım. Yani uzun lafın kısası insan hem mühendis hemde terzi olabilir :)

en guzel sepetli havlu kenari ornekleri 1


Bu konu hakkinda daha fazla yazi bulabileceginiz onemli bir kaynak : tığ işi damat havlu kenarı

No comments:

Post a Comment