Monday, October 21, 2013

Yazar Ayları | Büyük Kitap Çekilişi



YAZAR AYLARI'NA 


ALTIN KİTAPLARDAN 


ALTIN DESTEK



yazar aylari buyuk kitap cekilisi 1
15 Ağustos tarihinde başlayan Yazar Ayları Eylül ayı yazarı oylamasında en çok oyu 28 oyun 16'sını alan Stephen King aldı. (Bu arada José Saramago da 11 oy alarak şimdiden Ekim ayı yazarımız oldu).

Blogumda şimdiye kadar hiç paylaşmadım ama bir süredir Yazar Ayları'na yayınevlerinin de desteğini almaya çalışıyorum. Bir iki denemem başarısızlıkla (veya ilgisizlikle) karşılandı ancak sonunda bu ay bu durum değişti. Benim için (özellikle sahaflardan topladığım Isaac Asimov ve Robin Cook romanları nedeniyle) çok değerli bir yayınevi olan ALTIN KİTAPLAR kitap kurtlarını daha da teşvik etmek, kitap bloglarını desteklemek ve okunan kitapların yorumlanıp paylaşılmasına katkı sağlamak amacıyla Yazar Ayları Eylül yazarı olan Stephen King'in 8 değerli  kitabını bizlerle paylaştı. Kendilerine buradan bu eşsiz destek için tekrar teşekkürler. Umarım Altın Kitaplar'ın Yazar Ayları'na verdiği bu desteği önümüzdeki dönemde hep beraber seçeceğimiz yazarlar için diğer yayınevlerinden de görürüz.

Altın Kitaplar'dan gelen ve sahipleriyle buluşmayı bekleyen güzellikleri fotoğrafta görüyorsunuz. Ben yine de kitapları sizler için listeleyeyim:

yazar aylari buyuk kitap cekilisi 2


  • İlki (daha doğrusu 6'sı) Kara Kule serisinin çizgi roman seti (Bazı kitapseverlerin çok ilgisini çekeceğini düşünüyorum bu setin).

  • İkincisi Kubbenin Altında (Bana şimdiye kadar neden hiç Stephen King okumadığımı düşündürten kitap. "Hadi canım!" dediğinizi duyar gibiyim. İnanın ben de bilmiyorum nedenini).

  • Üçüncüsü de etrafımda pek çok kişinin severek okuduğu 22/11/63 (Yazar Ayları'nda ben de bu kitabı okuyacağım).



Yazar Ayları'nın ev sahibi olarak aşağıda kurallarını göreceğiniz bir çekiliş düzenliyorum. Çekiliş 2 Eylül 2013 akşamı sona erecek. Çekiliş kitaplarından da göreceğiniz gibi Altın Kitaplar gerçekten altın bir destek veriyor bu ay etkinliğimize. Bu nedenle kurallara uymanız önemli:

- Etkinlik tüm kitap bloglarına açık. (Sadece bu etkinlik için açılmış bloglar veya ana teması kitap olmayan bloglar kapsam dışı. Bunun yanında yayınlarının belirli bir kısmını kitap yorumlarına ayıran farklı temalı bloglar çekilişe katılabiliyor).

- Çekilişi kazananın kitabı Eylül ayı içinde okuyup blogunda yorumlaması gerekiyor. (Yazar Ayları Eylül yazarı Stephen King olduğu için).

- Kitap blogu olmayan tüm kitap severler Eylül ayı içinde bir kitap blogunda misafir yayın yaparak yorum yapmaları şartıyla çekilişe katılabilir.

- Kitap blogu olmayan çekiliş katılımcılarının hangi kitap blogunda misafir yayın yapacaklarını belirtmeleri gerekiyor (Benim blogumda misafir yayın yapabilirsiniz :)

- Çekiliş katılımcılarının yukarıdaki kitaplardan hangisi veya hangileri için çekilişe katıldığını bırakacağı yorumda belirtmesi gerekiyor.

- Çekilişi kendi kitap bloglarında duyuranlar ek bir çekiliş hakkı kazanıyor.

- Çekilişi facebook, twitter ve instagramda duyuranlar her bir duyuru için ek bir çekiliş hakkı kazanıyor. (Amacımız hem Yazar Ayları'ndan Stephen King okunacağını hem de etkinliğin Altın Kitaplar tarafından desteklendiğini duyurmak).

Bunlar hep herkes kitap okuyabilsin diye. Herkese bol şans...

No comments:

Post a Comment