Saturday, October 12, 2013

eren' den inciler



bilmiş bir çocukla yaşamak çok komik, bazen öyle şeyler söylüyor ki unutmayım diye not alıyorum:)


eren kuzeniyle oynamaya devam etmek istemekte ancak halası duru' yu eve götürmeye çalışmaktadır. 


eren : biz oyun oynuycaz hala lütfen mesele çıkayma!






elif bir kardeşi daha olsun diye annesini ikna etmeye çalışmaktadır.


eren : her zaman istediklerin olmaz elif, işte hayat böyle bişey!


eren den inciler 1



eren bana karşı sempati duymakta ve sevgisini göstermeye çalışmaktadır. o sırada mutfakta gözüne çarpan bir çıkartmayı gösterir: "anne bak bunu ben sana daha önce hediye etmemiştim, şimdi hediye ediyorum :)"







eren :-anne 20 yaşına gelince canpolat' la patagonya' ya gidebilir miyim?


-napıcaksınız orda?


-dinozorların yumurtlama alanını inceleyeceğiz de... 






anne: eren' cim şu oyuncaklarını toplar mısın?




eren: tabi canım tabi, başka emyin vaymıydı....






elif okul çıkışı üzgün görünmektedir.


eren: niye suratını astın kıss, yine noydu?






şimdiden herkese mutlu bayramlar diliyoruz:)




No comments:

Post a Comment