Wednesday, October 16, 2013

bebeklere çok kolay örtü yapımı

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün bebeklere çok kolay örtü yapımı yazisini paylasmaya karar verdik.


bebeklere cok kolay ortu yapimi 1






Bu cici ve sıcacık keçe patik mi desem, papuçmu desem ayakkabı mı desem artık neyse yapması çok kolay, yapımını adım adım anlatmış tasarımcısı, ben böyle aşama aşama anlatan blogları çok seviyorum, bencillikleri yok paylaşmayı seviyorlar malesefki bu bizim türk bloglarında fazla yok, bundan sonra bizim bloglarımızda da tasarımlarını adım adım yayınlayan arkadaşlarımızında yayınlarına yer vermek istiyorum.


Şimdi geçelim bu güzel ayakkabılara,



bebeklere cok kolay ortu yapimi 2



bebeklere cok kolay ortu yapimi 3






İşte kalıplarımız bu şekilde keçelerimizi kesiyoruz.



bebeklere cok kolay ortu yapimi 4






Toplu iğne yardımı ile taban ve üst saya kısmını birleştiriyoruz.



bebeklere cok kolay ortu yapimi 5






Ön iki ucu biribirin üzerine koyuyoruz burda iki eşit birleşme yerine dikkat edin birinin sağ üstte, diğerinin sol üste olacak şekilde yerleştirin.



bebeklere cok kolay ortu yapimi 6



bebeklere cok kolay ortu yapimi 7






Toplu iğnelerle birleştirdikten sonra battaniye dikişi dediğimiz dikişle tüm kenarlarını dikin.



bebeklere cok kolay ortu yapimi 8



bebeklere cok kolay ortu yapimi 9






üst kısmın fazla açılıp yayılmaması için küçük bir lastik dikelim, dikerken çapraz dikiş yapalım ki üst kısımdada kötü bir görüntü oluşmasın.












bebeklere cok kolay ortu yapimi 10

Kaynak






işte bitti.






Sizinde ürettiğiniz tasarımlarınız varsa, ve yapımını adım adım anlattıysanız lütfen bana yorum bırakın yayınlayalım.



Kesinlikle hosunuza gidecek guzel makaleler : bebek patigi modelleri örgü bebek patikleri

No comments:

Post a Comment