Friday, October 18, 2013

vakko eşarp sepeti

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Simdiki konumuz vakko eşarp sepeti.

Havalar bir türlü soğumadı ama ben bu ikisini bir araya getirmek istiyordum ve bugün yaptım işte bekleyemedim artık soğuk havaları. Kürkümün üzerimdeki duruşu bu, çok güzel oldu gerçekten, herkese tavsiye ediyorum bu güzel  DIY'ı. Renk siyah olduğundan bu kadar belli  oluyor.Ama benim şimdi herşeyi böyle yumuşacık kürke çeviresim var, eski ceket, eski hırka, sıradaki ne olacak bakalım. Bu kürk yaka kalıbını çıkarmanın da ilk fırsatta bir postunu yazacağım İnşallah. Vakko eşarbı da takınca çok beğendim,çok şık duruyor.


vakko esarp sepeti 1






 21 Ocak'ta blogumda bir hediye çekilişi olacak,  işte onun için birşeyler yaptım akşam. Eylül'lün başlattığı Hicri yılbaşı etkinliği ve listesi linkte..:) Bakalım siz de beğenecek misiniz, çok merak ediyorum. Buralarda olmayı untmayın o zamanlar..:)) Tabi başka güzel şeyler de yaptım, İnşallah en kısa zamanda sahiplerini bulacaklar...






Herkese güzel hafta sonları diliyorum. Allah'a emanet olun. Sevgilerle...



Ziyaret edilmesi gereken diger bir yazi : tasli canta yapımı

No comments:

Post a Comment