Tuesday, May 6, 2014

Mini Izmir turu ( Alacati-Sirince-Efes) ve fotograflari



    Herkese kocaman merhabalar :),ozluyorum seni blogum hem de cok  ama Turkiye'ye geldigimden beri o kadar hizli geciyor ki zaman yetisemiyorum bazi seylere sen de onlardan biri oldun :), Instagramda kolayima gidiyor saniyelik ekleyip kaciyorum, her gun oradayim :), Ig hesabim Newyorktankaraya soranlar icin :)

    Son uc hafta Ankara-Konya-Istanbul-Izmir arasi yolculuk yaptim( Bu arada vizelerimde vardi:), esimin yegeni Ferhan'i evlendirdik dugunu  Istanbul'da oldu,gelinle damat on gunlugune Ny'dan Turkiye'ye geldi evlendi ve geri dondu yeni evlerine, cok mutlu olun insallah :)

     Istanbul'dan dondukten iki gun sonra esimin semineri icin Izmir'e gitmesi gerekiyordu cocuklarin okullarinin tatil olmasini firsat bilerek bizde takildik pesine, valizler ortadan kalkmadi camasirlar yikandi utulendi tekrar yerlestirildi valizlere :), Carsamba gunu yola ciktik bir gun oncesi internetten arastirdim Izmir ve civari nereleri gezebiliriz diye Alacati -Kusadasi-Sirince ve Efes'i gezmeye karar verdik, direk Alacati'ya gittik otelimizi booking.com dan buldum, en hesapli fiyatlar oradaydi bilginize  :),  Alacati merkeze yakin temiz sirin bir butik oteldi, eski Rum evlerinin renkli kapilarinin muazzam guzellikte ciceklerinin oldugu dar caddelerden yuruyerek kesfediyorsunuz  Alacati'yi ..

















Kimseler yoktu diyebilirim, Turist sezonu olmadigindan sessiz sakindi...



Ozdere sahil gun batimi.. son gun denize girdik cocuklari tutmak ne mumkun :),su soguktu ama girilecek kivamdaydi



Sirince koyu Maya takvimine gore kiyamet kopunca etkilenmeyecek yer olarak meshur olmustu malumunuz :), koy yesillikler icinde bir dag koyu onun disinda baska bir ozelligi yok, saraplari meshur olmus bizi ilgilendirmeyen bir kisim oldugu icin pas gectik, yoresel yemekleri guzel bir manzara karsisinda yiyebilirsiniz yarim gun yeter de artar bile ..



Efes'i cocukken gezmistim bu yil cocuklarimla tekrar gezmek kismet oldu,bu sene aldigim derslerde ismi gecen Roma'li komutanlarin isimlerine rastladim :), bu mevsim gezmek icin cok idealdi ne sicak ne soguk,ozellikle Efes acik alan, yazin gezmek bunaltabilir, biz faytonla yurunecek kismin yarisini gezdik, geri kalanini yaya devam ettik, ufak cocuklariniz varsa buyuk kolaylik olur sizin icin aklinizda olsun, bir de giriste bilet almaniz gerekiyor, bazi kredi karti sahipleri ucretsiz faydalaniyor,giseye gelmeden okuyun tabelalari oldu mu :)





Bunlarda Istanbul hatiralari dugun sonrasi gezdik korulari :)



      O kadar gezmeye, hava degisikligine vucut dayanir mi ?, hic dinlenmeye firsatim olmadi malesef, sonunda dun aksam itibariyle eklem agrilari,oksuruk artti bugunu koltukta yastik ve battaniye ikilisiyle gecirdim, havada cok guzeldi bir yandan ic ses  Seyma kalkabilirsen kalk,hava harika cik disari dedi neyseki dinlemedim :))  anladim ki ben bos oturamiyorum, yarina Allah kerim :)

  Efendim Uc aylariniz mubarek olsun,en guzel sekilde degerlendirmemiz dilegiyle..

 Esimin tavsiyesi ile tanistigim gurup..












No comments:

Post a Comment