Saturday, August 31, 2013

kasnak işi modelleri

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku konumuz kasnak işi modelleri.


KASNAK İŞİ NASIL YAPILIR..

 

Tutkal işi ile yaklaşık iki sene kadar önce tanıştım..Önceleri yok artık daha neler gibi bi tepki verdiysemde,sonradan sonraya dikatimi çekmeye başladı..Boncuklu,pullu olan çalışmalar hoşuma gitti hatta..Sürekli öğrenmeye çalıştım bi dönem..İlk başta yaptıklarımın çok da muntazam olmayacağını bilerek başladım yapmaya..Yaptıkça düzelecekti çünkü..Bilirsiniz birazda el alışkanlığı ve el yatkınlığına bakar bu tarz işler..
Malzemeside oldukça uygun geldi bana..Gerçi kasnaklar için biraz zorlandım ama olsun..




Belli bir zaman sonra eşimide bu işe teşvik ederek beraber çalışmaya başladık.


Öncelikle bu işi yapmayı düşünüyorsanız eğer gerekli olan malzemeler;


 


-Çivili kasnak(gereken boy ve ebatlarda bunu da açıklayacağım az sonra)

 


-Tutkal (beyaz tutkal..ben polisan natura beyaz ağaç tutkalını kullanıyorum)

 


-İp(50 numara,yani bu naylon dantel ipleri var ya onların en kalını,Simli ipte olabilir..)

 


-Eğer kullanmak isterseniz pul ya da boncuk

 


-Organze kurdela






kasnak isi modelleri 1


 Eğer bir salon takımı yapmak isterseniz..

-25*25 = (peçete)

-50*50 = (sehpa)

-30*80 = (konsol)

-75*75 = (fiskos masası)

-100*100 = (masa) 


 ölçülerinde beş adet kasnağımızın olması gerekiyor..ve kasnağın dört bir köşesine birer cm.aralıklarla çivi çakılmış olması gerekiyor...

(Bir salon takımında da 12 adet peçete,1 adet sehpa örtüsü,1 adet konsol örtüsü,1 adet fiskos masası ..Takım 15 parçadan oluşuyor)



kasnak isi modelleri 2



kasnak isi modelleri 3


 Ve gelelim yapım aşamalarına..Öncelikle belirteyim ki,ipin sağlam olması ve örtülerin daha güzel durması açısından ipi çift kat kullanırsak sonuçtan daha çok memnun kalırız;)Ben iki ipi aynı anda alıp sarıyorum..


kasnak isi modelleri 4



kasnak isi modelleri 5



kasnak isi modelleri 6



kasnak isi modelleri 7



kasnak isi modelleri 8



kasnak isi modelleri 9



kasnak isi modelleri 10



kasnak isi modelleri 11



kasnak isi modelleri 12



kasnak isi modelleri 13



kasnak isi modelleri 14


                                        

                                                 Tüm modellerimizin tamamen el yapımıdır 

                                                 Tasarımlar tamamen eşim ve bana aittir.

                                                 Türkiyenin heryerine kargo ile gönderilir.

                                                 Özel siparişlerniz alınır. 

                                                 Renk ve model isteklerinize göre tasarım çıkartılır..

                                                 Buzdulabı örtüsü,tv örtüsü,masa örtüsü haricen yapılır.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002284486115&sk=photos

                                     GÖRÜŞ VE İLETİŞİM İÇİN

                                                      kurbuz2010@hotmail.com

                                   

                                     Zehra Kürbüz                             0545 651 60 01

                                     Durmuş kürbüz                           0533 621 21 26







Bu yazi ile alakali daha cok yazi gorebileceginiz onerecegimiz bir sayfa : kasnak işi modelleri

1 comment:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende yapıyorum ilgilenenler http://benimmarifetlerim.net

    ReplyDelete