Tuesday, August 27, 2013

dantel kumaştan abiye elbise yapımı

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün dantel kumaştan abiye elbise yapımı yazisini sunmaya karar verdik.

herkese selamlar,

keyifler nasıl bakalım..Bu yazımın konusu kumaşlar olacak diyebilirim çünkü ben bir kumaş canavarıyım.:PP Biliyorum bu işlerle ilgilenen herkesin içinde durdurulamaz bir kumaş alma isteği mevcuttur.Ama bazen gerçekten boşu boşuna israfa gitmiyor da değilim yani..Kumaş almaya gittiğimde o kadar mutlu oluyorum ki..Kumaşlara dokunmak,renkleri görünce beynimden bir dünya model geçmesi flan derken kendimi kaybediyorum yaaaa..Daha eve gelmeden ''ooooooof ya...! yine sınırımı aştım diyorum'' kendime..Çünkü belki kıyafet almak için fazla bir bütçe ayırmıyor olsamda,kumaş için harcadığım para onu çoktan geçiyor bile.Yalnız kendimi avuttuğum konu, en azından dikilip birşeye dönüştüğünde para kazanabilirim demek yada kendime kıyafet yapmış oluyor olmak:))çok da inandırıcı bir bahane değil tabii:)Aslında yaklaşık 4 aydır ne pazardan ne de mağazalardan fuzili kumaş almadım diyebilirim.Ne gerekliyse sadece onu aldım ve diktim.Çünkü, elimdeki kumaş stoğunu bitirmek istedim.Öyle de oldu..Amaaa geçen hafta  ve bu hafta yine doldurdum.Hem mağazadan hem de cuma pazarından aldım ganimetleri vesselam:))

Ben kumaşları alır almaz eve geldiğimde yıkarım.Hem bulunduğu pis ortamın kokusu hemde kumaşın çekme olasılığını kaybettirmek için..misssss gibi kokarlar:)

Bu arada kumaşları fotoladım ama bozuk çıkmış biraz. çünkü makinayı bulamadım:))

İlk sırayı serdim koltuğum üstüne;


dantel kumastan abiye elbise yapimi 1



dantel kumastan abiye elbise yapimi 2



dantel kumastan abiye elbise yapimi 3


Baktım diğerleri sığmadı 2.sıra  dizmek zorunda kaldım:)alttaki resimdeki


dantel kumastan abiye elbise yapimi 4


Danteller,şifonlar,jarseler,krepler,viskonlar,ipekler,satenler,gabardinler ooof yoruldum :))daha da söylemediğim bir çok şey ..çok çeşit oldu:))


dantel kumastan abiye elbise yapimi 5



dantel kumastan abiye elbise yapimi 6



dantel kumastan abiye elbise yapimi 7



dantel kumastan abiye elbise yapimi 8



dantel kumastan abiye elbise yapimi 9


Bu dantelle su yeşili muhteşem krep kumaşı bir müşterime aldım.etek ve bluz yapılacak..


dantel kumastan abiye elbise yapimi 10


Sonradan dağıttım ortalığı:=))hepsini çekebilmek için..



dantel kumastan abiye elbise yapimi 11





dantel kumastan abiye elbise yapimi 12



dantel kumastan abiye elbise yapimi 13


Keten ve poplin kumaşlarda edindim kendime gömlek yapiciiim..



dantel kumastan abiye elbise yapimi 14


ayyyy şu renk cümbüşüne bakın yaaa:))böyle tablo gibi süper duruyor öyle değil mi?Ama en kötü yanı 4 kez makina çalıştır,kurumasını bekle flan derken bide bu kadar dağıttıktan sonra onları tek tek katlamak,biryerlere sığdırmak:)



dantel kumastan abiye elbise yapimi 15
Bu kumaşta yeşil kumaş gibi krep saten denilen bir kumaş..Saten gibi parlak değil yanlış anlaşılmasın..Bunu ümraniye'den yeşim kumaştan aldım..Öyle güzel renkleri varkiii...Metresi 15-18 arası değişiyor.Ayrıca hem günlük hemde geceye uygun elbise ,etek herşey yapılabilir mükemmel bir kumaş..Üzerindeki dantel güpür  bütün satılanlardan ..metresi 270 lira ..tabiki biz tamamına uygulamıyacağımız için..dilim olarak alıyoruz..Bu süpriz ne yapıcağımı söylemiciiiiiiiim..:)

Soranlar var maillerde de kumaşlarımın çoğunu ümraniyeden mağazalardan alırım.Ki pazar kadar ucuzunu da bulabiliyorum,pahalısını da..İyiki ümraniye var:)

Arada astar,aksesuar yada ekstra kumaş için Kadıköy cuma pazarına giderim.Oraya ayda 1 gitmeye çalışıyorum artık çünkü anlamıyorum nasıl o kadar şey aldığımı..Pazara bir daha gelmez diye dolduruyorum poşetleri..Mağazadan olunca devamı olur diye o kadar almıyorsun..Neyse kumaş dosyası böyle hanımlar..Kapatmadan önce gözüme çarpan ve yaz için kesinlikle yapmak istediğim 1-2 birşey paylaşıyım birde;

Ben taktım bu aralar 50 ler 60 lar 70 ler:))hazır retro modasıda geri gelmişken bunlar da süper olur..


dantel kumastan abiye elbise yapimi 16


Ne kadar zarif değil mi yaa.Bu kadar zayıf olsam kesinlikle bu şekil giyerdim..






dantel kumastan abiye elbise yapimi 17


Walla bu yaz kiloflan demicem böyle spor elbiseler dikicem kendime,üzerindeki ayrıntıları da pek bi şirin..Giycem conversimi:))ya da babatimi ooooooohhhhhh benden güzeli rahatı yok walla..



dantel kumastan abiye elbise yapimi 18




 


dantel kumastan abiye elbise yapimi 19


Eeeee bu eteği zaten dikiyorsun dediğinizi duyar gibiyim..:))zaten bende ondan ekledim..Hala vazgeçilmezim kloş etekler...



dantel kumastan abiye elbise yapimi 20


Veeee kocakarı kumaşları denilen kumaşlar..Alın bakalım önceleri ığğğ dediğiniz kumaşlar şimdi moda oldu diye giyiyorsunuz..Oysaki anane ve babannelerimiz kendi eteklerinden artan kumaşlarla yapmışlardı bizlere '' giymem..'' demiştik:)))))Ama ben dememiştim söyliyim.Oldum olası bu formdaki eteklere yakıştırıyorum ben bu desenleri..


Evet bayanlar..Umarım keyifle okudunuz..bugün çok çenem düştü..Evde konuşacak kimse olmayınca yazarak konuşuyorum bende:))))İyiki açmışım blogumu:)iyiki sizlerde okuyorsunuz...Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum..:))

Kalın sağlıcakla..!










Tavsiye ettigimiz guzel bir yazi : uzun abiyeler

No comments:

Post a Comment