Saturday, August 31, 2013

SİBERİA




siberia 1
Hapimizin bildiği survivor yarışmasının dizi haline dönüşmüş, bu kez yarışmacılar ıssız bir ada da değil siberya'da, 

 

Hafızam beni yanıltmıyorsa şu anda 7 bölümü yayınlandı, dizi süresi 40 dk bir günde 5 bölüm izledğmi söylemeliyim o kadar kitliyor karşısına. 

Survivor yarışmasını hiç düzenli takip etmedim sevmiyorum da izlemeyi ise hiç düşünmüyorum, ama kurgulanmış dizi haline dönüşmesini sevdim, bir solukta izleniyor.


Bir tv kanalının düzenliği survivor yarışmasına katılan 16 kişinin hayatta kalma mücadelesi gibi görünse de, yarışma'nın daha ilk günlerinde bir yarışmacının ölmesi yapım ekibi dahil herkes de şok etkisi yaradır, sibirya yapım ekibinin düşündüğü kadar güvenli bir yer değildir. yarışmacılar ilerleyen günlerde sibirya daki gerçekleri öğrenmeye başlıyor ama artık bir çok şey için çok geçtir, sadece 8 kişi  ve yanlarındaki kameramanlar kaldı, yapım ekibi dahil birçok kişi öldü ve sibiryada yaşam onlar için tamamen hayatta kalma mücadelesine dönüştü.


bugünlerde ne izlesem diye düşünüyorsanız kesinlikle izleyin.


No comments:

Post a Comment