Saturday, August 31, 2013

perdeme kus evleri kondu:))))))




perdeme kus evleri kondu 1
hepinize guzel bir haftabasi olsun..

kumas alirken bu minik kus evleri cok hosuma gitti

her ne kadar kizim anne bunu ne yapicaksin ???desede ben yarim metre kadar aldim

sonrami:))))))


perdeme kus evleri kondu 2
geceleri minik atolyemde islerimi duzenlerken....

cok az kullanilmis,,,krem rengi verilmek icin bekliyen perdelere gozum takildi

kumasi cok hos geldi,ham keten

kendimi utu masasinin basinda  perdeleri utulerken buldum...birden:)))

gerisi gelisiverdi...bende kabahat yok


perdeme kus evleri kondu 3
tek tek kus evlerini kestim...kenarlarina gelisi guzel  puskuller cektim


perdeme kus evleri kondu 4
 perdeyi,,,kis evimin mutfak penceresine gore ayarladim...kestim


perdeme kus evleri kondu 5


 ustteki kare kusevinin kesilmis hali,,,puskullendirdim,,,utuledim 
alttaki kare,,,icine hafifce elyafla doldurdum...kabarmasini sagladim

oldum olasi..aplikeyi cok severim,,,ve yakinlarda hic yapmamistim


perdeme kus evleri kondu 6
sonra minik,minik el de oyulgama yaparak perdeye monte ettimmmm

iyi fikir degilmi?

cok yakin plan cektigim icin dikisler buyuk gozukuyor:)

bence bitmisi hicte fena olmiyacak sanirim

evimin mutfaginda sari hakim,,,bu tonlar tamamlar diye dusunuyorum


perdeme kus evleri kondu 7
 serpil hanimcimin biryandanda paylastigi guzel balerin isli yelegini  okuyorum

tabi olmassa olmaz kahve keyfi esliginde:)

kizim doktoruna gitmisti,daha bu geceleri yaptigim kacamaktan haberi yok

bakalim beyenicekmi?alma dedigi kus evlerini:)




perdeme kus evleri kondu 8



perdeme kus evleri kondu 9





perdeme kus evleri kondu 10
 sonraaami....bu sabah cok guzel,genc bir cifte kahvaltiya davetliydik

harika bir sabah kahvaltisi esliginde sohpet ettik

aslinda konusulan konular  o kadar gercekci,,bir o kadarda beni sasirtan konusmalarki

hayati bu yasta yeniden ogreniyorum diyorum,,,

bunlarin bir kismini paylasmak isterim.unutmadan....

kahvaltidakiler aslinda gencecik doktora ogrencileri

neyse bir baska sefere insallah....


perdeme kus evleri kondu 11
 gittigimiz  yerleri paylasmak hos olur diye dusundum..

ben cok begendim...stelerine guzellik veren bir cok sey var ...basinda evlerin hoslugu

yesilligi bol,,minicik bir gol olusturmuslar...beyaz kocaman kuslar...ordekler gol kiyisinda...


perdeme kus evleri kondu 12
yanlis anlamadigimi umuyorum....her sitenin yaninda boyle guzel bir su goruntusu yapmak sartmis

sitedeki evler golcugun keyfini cikariyor:)

parantez icinde daha talebelerin...yeni yeni hayata atilanlarin oturacagi yerler...burasi

maddi olarak daha hayata yeni baslayanlarin ...belkide

ama bakarmisiniz ....nasil dusunulmus..


perdeme kus evleri kondu 13


ve evimize donduk...onlara tesekkur ederek

bu kareleri cekerken burada paylasicagim aklima gelmeden basmisim ,,,kamerama




perdeme kus evleri kondu 14
hava gunluk guneslikken...aniden bir firtina...hep yaziyorum  bunuuuu

kapkara bulutlar,,,,yagmur....1 saat sonra saki hic birsey olmamis gibi gunessssss...saka gibi

buraninda iklimi bu

neredeyse hergun...ayni yagmur


perdeme kus evleri kondu 15



perdeme kus evleri kondu 16
bilmem anlata biliyormuyum?

arazi cokkk....evler tikistikis degilll

siteler birbirinden cok ayriiii

ayri guzellikte,,,,buyuk yuksek bina hicmi hic yok

birtek orlando merkezde yuksek binalar var

oda cok sayida degillllll

bir sey daha dikkatimi cok cekiyor

insanlarin yuzunde bir mutluluk,,,bir gulumseme

emin olun bu boyle...cok konusmayi seviyorlar,,,cok anlatiyorlar

simdilik bu kadar olsun...basinizi agritmiyim:)

hepinize saglik,,mutluluk dolu bir hafta diliyorum


No comments:

Post a Comment