Sunday, November 10, 2013

Garnier Aktif Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada



Günaydın, mutlu bir gün olsun :)






Bugün sizlere son zamanlarda sıkça kullandığım bir ürün olan Garnier Aktif Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada'yı tanıtmak istiyorum. Bu ürünü kullanmadan önce Neutrogena Visibly Clear'ın peelingini kullanıyordum ve artık bir değişiklik daha geniş kapsamlı bir ürün arayışı içindeydim. Üründen bir adet bitirdim ve bu ikinci olduğu için artık rahatlıkla yorumlarımı yapabilirim diye düşünüyorum...






garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 1










İlk olarak bu tür ürünlerde çok iri taneli olmalarını sevmiyorum ve Garnier de beklentimi karşıladı. Peelingde arayabileceğiniz her şey mevcut... Minik taneler, ferah bir his, çabuk durulanabilme, siyah noktaları temizleme derken baya marifetli çıktı ürünümüz...






garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 2



garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 3










Ürünü aynı zamanda hem maske hem peeling hem de yüz temizleme amaçlı kullanabildiğimiz için bence gayet kullanışlı... Ürünü maske olarak kullanmayı daha çok seviyorum. 






garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 4



garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 5










Uygulamayı şu şekilde yapıyoruz. Kuru cilt üzerine ben bolca yani kalın katman halinde sürüyorum ama bu kişinin kendi tercihine bağlı. Kalın katman halinde sürdüğüm maskem tamamen kuruyup yüzümde gerginleşene kadar bekliyorum ve daha sonra ılık suyla yavaş yavaş dairesel hareketlerle peeling yapıyorum ve duruluyorum... Ardından bıraktığı ferahlık, düzenli kullanımda verdiği cilt temizliği ve daha az siyah nokta bana iyi geldi... 



Tek sorunum cildimin bazı bölgeleri hem yağlı hem de kurumaya meyilli bir garip... Mesela yanaklarımda bazen siyah nokta sorunu çeksem de bu ürün sonrası hafif bir kuruluk ve gerginlik hissi oluşuyor. Bunu da nemlendirici sürerek çözüyorum şimdilik... Rahatsız edici değil anlayacağınız...






garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 6



garnier aktif saf ve temiz 3 u 1 arada 7











Önerilesi bir ürün olan Garnier Aktif Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada 9,50 TL'ye satışta ve fiyata göre başarılı bir ürün olduğunu ekliyorum, hepinizi çok sevdiğimi de unutmayın diyorum :)






Aranızda bu ürünü kullanan varsa yorumlarını da beklerim :)











No comments:

Post a Comment