Wednesday, February 5, 2014

un noel russe




 bu sene bana neler oluyor bilemiyorum... iki gündür ağır gripten yatıyorum. Boynumun da durumu zaten hiç iyi değil. Hani derler ya geldi miüst üste gelir :( 2013 ile birlikte bu gelenler de gitsin diye umuyorum. Eh 2014'de de birşey kalmadı.

Atölyede Sevil diye bir arkadaşım var canım benim. O da benim gibi çarpı işine gönül verenlerden. Dergi ve fikir paylaşımı iyi oluyor. Geçen ay kitabevinde Creation point de croix dergisini görünce hemen aklına ben gelmişim ve almış :) Zira derginin bir bölümü rus ornamentlerine ayrılmış. Ben de apar topar başladım işlemeye ama... aması var işte. Hemen ardından boyunda düzleşmeden hastanelik oldum. Kağnı hızı ile ilerleyen işlemem sonunda bitti ama bu defa da grip oldum yattım malum.

Bugün dayanamadım yattığım yerde biten işlemeleri dikip bitirdim ama ben de bittim.Şimdi yattığım yerde bilgisayar kucağımda şıpır şıpır gözlerim aka aka bu postu yazıyorum :)



Olsun... hastalık geldiğigibi gider... çaresiz derdimiz olmasın yeter ki :)



Hemen ağacımıza astım bakalım beğenecek misiniz... Bu arada dördünü sıralayınca noel yazıyor. her ne kadar  bize uymasa da orjinalıni bozmak istemedim :)

No comments:

Post a Comment