Thursday, February 20, 2014

keyifli islerim sizlerle:)




keyifli islerim sizlerle 1
sukurler olsun..

blogumdaki sorunlardan simdilik kurtuldum..

en zoru paylastiklarimin sizlerle bulusmamasiydi..ve bunu baska blog arkadaslarimdan duymadim

can kusumun oglusu sayesinde ...tesekkurler bilalcim :)


keyifli islerim sizlerle 2
 cok buyuk bir ozenle islemeye devam...

dikkatinizi cekerim,bunlarda kirmizi:)

ama seker gibiler...ikizler bakalim nasil sekillenecek?


keyifli islerim sizlerle 3



keyifli islerim sizlerle 4
bir evvelki paylasimimda kareler gelmisti...ama sizlere ulasmamisti

tekrar paylasmak istedim


keyifli islerim sizlerle 5



keyifli islerim sizlerle 6
hangisini begeniceginizi merak ediyorum...

benim favorim...hepsi:)))))))))))


keyifli islerim sizlerle 7



keyifli islerim sizlerle 8
 hic birini birbirinden ayiramiyorum...atolyem bitince hepsi yerlerini bulunca...

dahada keyifli gozukucekler..eminim


keyifli islerim sizlerle 9



keyifli islerim sizlerle 10



keyifli islerim sizlerle 11
 dikerken..cok heyecandim:)

bitmisleri nasil olucak diye...bitince hosuma gittiler

gittim geldim seyrettim:)asagidaki kareler dikme safhasinda cekilenler

yeni mitiller diktim ,eyyafla doldurdum

arka yuzlerinide onlara yakisan bir kumasla calistim..

iste boyle..


keyifli islerim sizlerle 12



keyifli islerim sizlerle 13



keyifli islerim sizlerle 14
birde unutmadan...kirmizi bir  cicek aldim..minik atolyeme nese katsin diye:)))))

sizlerin dusunceleri benim icin cok degerli...fikirlerinizi icinizden geldigi gibi yazmanizi bekliyorum

ben sizleri ozlemisim,,,ya sizler?

sevgiyle kalin...


No comments:

Post a Comment